lördag 5 december 2009

Notera Antikt o Loppis i Olseryd-Sund-Jönköping



Hittade de här kopparna idag i Olseryd. Jag ska ha kopparna i sommarstugan. De är från 1959 och är tillverkade av Hackefors. Ett riktigt fynd tycker jag!!!
Julmarknad i Olseryd. Min svägerska och hennes svägerska har tillverkat kransarna. Malin (dottern) syr mysiga kläder och tillbehör till småbarn. Jag återkommer med hennes blogg när hon har uppdaterat den.

Titta vilka underbara saker. Jag hade kunnat köpa hur mycket som helst.



Tyvärr blev bilderna tagna med min telefon väldigt dåliga.



Trodde ägarinnan var en fullfjädrad bloggare i chabby stilen. Men så var inte fallet.
Fick äran att gå in i hennes hem också och titta. Det var som ur en inredningstidning.



3 kommentarer:

  1. Hej! Har du varit i Olseryd på loppis? Vad liten världen är. Där bodde jag en gång i tiden när jag började skolan i Järsnäs.
    Måste kolla hennes blogg också.
    Önskar dej en skön 2;a advent.
    Kramis Birgitta

    SvaraRadera
  2. Du...det där var en plats för mig...där skulle jag vilja varit med, ha en fin vecka, kramen

    SvaraRadera
  3. Hej! Vilken härlig blogg! Jag blev väldigt intresserad av den här loppisen i Lekeryd, Sund. Vet du öppetider eller ett telefonnummer? Jag hittar inget på nätet.
    Du får gärna maila mig på sofieandersso@hotmail.com om du har nån ledtråd.
    Ha det bra!

    SvaraRadera