söndag 27 december 2009

Mitt lilla barnbarn tittar på tomten

Den här häftiga tomten har någon satt upp i skogskanten i vår bostadsrättsförening och givetvis var farmor tvungen att visa den för barnbarnet.



Ja det är alltså min kusin som tillverkar vättar i huset som är med på mina vinterbilder och en skymt av hennes fina boniningshus kom också med. Nu är det några bloggare som helt förståeligt tror att det är mitt hus. Men tyvärr är inte så fallet. Jag bor i en grupp av 6 "Bullerbyhus" som också är gråa hus men det är bostadsrätter.


God fortsättning på julen och jag som är ledig i flera dagar ska bara njuta av att ha semester.


Kram


Birgit


1 kommentar:

  1. Tittar in för att önska dig och O ett riltigt Gott Nytt År!
    Lycka nu till med det nya jobbet!
    Kram!
    Märta

    SvaraRadera