lördag 12 mars 2011

Trevlig kväll igår!

Den här underbara vasen fick jag igår. Med de vackra blommorna. En lilja och en körsbärskvist.
Vasen kan jag lägga bara en pion eller en stor ros i till sommmaren
Blir nog snyggt













Om några månader fyller jag jämnt. Eftersom vi inte träffas så ofta fick jag redan nu en present.
Hur glad som helst blev jag för det här vackra smycket från VÅGA.




Jag googlade på namnet och det är två tjejer från Dalarna som startade företaget för några år sedan.






Och så knäckebrödet från Lomsjö design som jag bjöd på. Det blev mkt uppskattat. Det här knäckebrödet är verkligen sååå.... gott
Alla ville ha receptet men det får inte ens jag.
Kom gärna och köp det på nästa julmarknad.
(Det kändes inte bra att skriva så nu)
Våren är ju på väg................
Kram
Birgit
















4 kommentarer:

  1. Vilka fina presenter du fått, så fint det blir när blommorna på körsbärskvisten slår ut. Knäckebrödet låter som det skulle vara väldigt gott.

    Önskar dig en fin fortsättning på helgen!
    Kram,
    Regina

    SvaraRadera
  2. Vilka vackra presenter du fått, nog för att liljor är fina men jag förstår att du redan nu kan fantisera om sommaren och en pion i den där vasen.

    Smycket var verkligen bedårande, förstår att du är nöjd. =)

    Hoppas du får en härlig vecka!

    Kraaaaaam,
    Maria/Javabönan

    SvaraRadera
  3. Härlig lilja och vilket fint smycke.
    Så vackra blommorna kommer att bli på körsbärskvistarna.
    Ha det gott.
    Kram Marie:O)

    Vet du vilken dag du skall på Älvsjömässan?

    SvaraRadera
  4. Underbart smycke du fick. Jag älskar smycken....
    Och brödet såg för knaprigt å gott ut.
    Det skulle sitta fint till midsommarsillen ;)
    Kram ullamaria

    SvaraRadera