torsdag 10 mars 2011

i kväll blir det tjejfest

Idag har jag mkt att stå i . Men det ska bli såååå trevligt. Fest hos mej ikväll med ett gammmalt tjejgäng som träffas två gånger om året.
Jag har semester idag för att allt ska hinnas med.
Jag ska baka bröd, kaffebröd, göra hemgjord ravioli, fixa och pynta.





Här har snälla.......... Novart på mitt jobb hjälpt mej och gjort en äkta tabbolleh. Det är ju bara jättegott. Finhacka den stora bunten persilja som jag köpte måste ta tid. Jag ska bara blanda, pressa över ganska mycket citron och salta.
Kram
Birgit




6 kommentarer:

  1. Så kul det är med gamla vänner som träffas år efter år. Och alltid har man lika mycket att prata om! Din vas på hög fot är underbart vacker. Ha det så skoj ikväll!

    SvaraRadera
  2. Hoppas du får en riktigt trevlig kväll med tjejgänget.
    Kram
    Eva

    SvaraRadera
  3. HEJ! TACK söta för den rara kommentaren inne hos mig. SÅ roligt med nya besökare. Tjej fest? låter underbart. Då har du mycket att stå i som du skriver. Önskar er en super härlig kväll KRAM

    SvaraRadera
  4. Så mysigt! Hoppas att ni har en rolig kväll!

    Kram Sofia

    SvaraRadera
  5. Säkert har ni en trevlig ikväll,med god mat och mycke prat.Kul!!!!!
    Det är i Värnamo jag går till ERIKSHJÄLPEN.Ibland kan man fynda där.

    Ha en fortsatt fin helg!
    kram Margareta

    SvaraRadera
  6. Hoppas ni fick en härlig kväll..med massor av gott skratt och mätta magar..

    Ha en goé helg
    kram wivi

    SvaraRadera