söndag 5 september 2010

I natt anlände mitt andra barnbarn.

EN SÖT LITEN FLICKA !
Kram
Birgit

11 kommentarer:

  1. Ett STORT grattis till ditt nya barnbarn!
    En sån sötnos!
    Kram
    Eva

    SvaraRadera
  2. Grattis till detta söta lilla barnbarn!

    Ha en fin höstvecka!
    Kram Margareta

    SvaraRadera
  3. Grattis till det andra barnbarnet!
    Härligt att släkten växer.
    Finns det några namnförslag?
    Vi är så nyfikna.......det ligger i släkten...

    Karin o Oscar

    SvaraRadera
  4. Åh så söt!!

    Grattis till barnbarnet! Hoppas baby o föräldrar mår bra!

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  5. Grattis lilla farmor! Härligt med en liten tös. Tänk vad mycket gulliga kläder du ska springa och shoppa. Vi får ju så bra löneförhöjning (fniss) så det passar ju bra. (2%)
    Grattis och kram!
    Märta

    SvaraRadera
  6. Stort grattis till den underbara lilla tösen.
    Jag har lite lammöron på torpet och vill göra nåt med dom men vet inte hur.
    Ska de torka först, innan man lär dem på något eller är det bättre om de är färska?

    Kram Maidi

    SvaraRadera
  7. Hejsan igen!
    Jag är med i en swap som heter vita gåvor, gå in på bloggen vita gåvor, (du kan googla på det)så ser du vad det är jag är med i. Man får skriva till henne som har den bloggen och vänta på en ledig plats och får då en hemlig vän som man köper något till och en annan köper till mig. låter det krångligt?
    ha det gott!
    Märta
    ps jag har vunnit en form från Broarne, kul va!
    Märta

    SvaraRadera
  8. Åååå grattis! Vad mysigt! Hälsa de lyckliga föräldrarna! Vad ska det lilla grynet heta?

    Kram,
    Regina

    SvaraRadera
  9. Grattis till lilla tösen...söt!
    Jag har faktiskt väntat på den här nyheten!
    Har du stickat ngn tröja?
    Förra helgen var vi på loppisen vid Sund, Drängstugan, tack för tipset!! Jag kommer att åka dit många gånger!!!!!
    Snart ses vi igen...det var länge sedan tycker jag.

    SvaraRadera
  10. Lyllos dig, jag sänder en stor kram...inga barnbarn här inte fast jag tycker det är dags för länge sedan, ha en fin dag, kram

    SvaraRadera
  11. Grattis till lilla tösen...mvh Hemmafixare.

    SvaraRadera