måndag 16 november 2009

MERA JULMARKNAD

En liten skymt av min gamla säng. På sängen hänger kransar som är gjorda av tovad ull som kusinen tovar själv. Hur hinner hon????
Varje morgon innan marknaden bakar hon 100 lussekatter.......


Den här kransen tror jag att en av döttrarna har gjort.


Den här adventsljuskransen har yngsta dottern( alltså kusinens dotter inte min jag har bara en son)tillverkat. Det är hon och jag som håller till i caféet. Samt äldsta dotterns två trevliga flickor.
Vi har fullt upp hela tiden men det är jätteroligt.
Har träffat mycket folk och fått höra om hur det var förr i tiden.

På väg in till ladugården.








4 kommentarer:

  1. Vilka underbara bilder du bjuder på..det får en verkligen att längta till advent, kramen

    SvaraRadera
  2. Oj, så mycket fint och stämningsfullt du visar!
    Riktigt som i advent! Ja, snart är det dags!
    TACK för titten hos mej!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  3. Tack för besöket! Vilka fina och stämningsfulla bilder du bjuder på! Det är inte långt kvar til advent nu... ska bli så mysigt tycker jag!
    Ha en skön kväll!

    SvaraRadera
  4. Vilka söta kransar!! O såå kul med julmmarknad!!! Mysigt o juligt..nu fick ma ännu mera julkänslor ju!!!!

    Kram

    SvaraRadera