måndag 7 oktober 2013

Fler blommor

 Jag har en ovana att ändra på blommor som jag får. Den här söta minicyklamen fick jag i en vit plastkruka som såg ut som en liten kasse men nu tycker jag att den kom mer till sin rätt i den här trälådan, och så har ju jag fått ändra.....
 
Hortensior på tork. Det var faktiskt min man som kom på att vi kunde hänga dom i gardinstången och det var helt ok tycker jag.

 
Inte länge sen jag plockade in de här blommorna. Men nu har tyvärr alla blommor frusit här hos oss. Det var synd nu när det har blivit så varmt igen. 
 
 
Fredagens årliga kräftskiva sen 80-talet. Underbara hemkokta kräftor från Vättern.
 
 
 
Hälsningar
 
Birgit

1 kommentar:

  1. Hej, hoppas jag hamnat på rätt blogg.
    Gick via google hit.
    Så gott med svenska kräftor, det kalaset
    skulle man varit med på.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera