söndag 22 juli 2012

I morgon arbete igen

 Sista semester kvällen och här kommer några kvällsbilder.
 Burken hittade jag i skogen när vi plockade kantareller eller "kameller" som mitt barnbarn säger.
Undrar vad det är för burk egentligen.
 Klematisen tar sig nog till slut iaf. Ett rostigt redskap som min bror tror har varit ngn form av våg.
 Senaste projektet är rundelen i landet. Får se hur det utvecklas om inte annat till nästa vår.
                                                                            Här har det ätits grillat ikväll. Tyvärr kom inte telefonen fram då. Men jag måste rekommendera Raita (tror jag att det heter indiskt) till köttet. Jag tog bara naturellyoughurt, färsk mynta o koriander och mixade det. Supergott om man gillar koriander förståss.
 Två vita luktärter har slagit ut. Nu borde det bli lite explosion på den fronten när värmen kommer.
Lycka till alla ni som fortfarande har semester.
Kram
Birgit

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar