söndag 15 april 2012

Nordiska Trädgårdsmässan

 Jag var verkligen inte så flitig med kameran. Men några bilder med iphonen blev det iaf.
På mässan pågick SM i blomsterbindning.
 Några bilder därifrån.
 Jag misade helt en bloggkompis som jag har och som det gick riktigt bra för.
Titta gärna in hos henne. http://vackra.blogspot.com


Den här ideträdgården röstade jag på. Jag tog bilden för att jag tyckte att blommorna var så fiffigt uppknutna i snören.
En medtävlare var Tage Anderséns fantastiska trädgård.
Ha en bra vecka!
Birgit

4 kommentarer:

  1. Du kan ju beställa den via nätet vet jag!
    Otur med vädret jag körde hem är det var som värst.
    kul mässa och kul att du hörde av dig
    Annika

    SvaraRadera
  2. HEJ, MINA LUKTVIOLER VÄXER LITE VARSTANS, KOMMER UPP AV SIG SJÄLVT, VERKAR DET SOM....SOM OGRÄS, FAST VACKERT SÅDANT - DET ÄR JU EN VILD SORT...SOM BARA FINNS DÄR PLÖTSLIGT...
    HA EN BRA HELG!
    LENA

    SvaraRadera
  3. Handelsträdgården finns nedanför stans gamla kyrka. Inte så stor med hoppas att det kommer att bli bra! Hos oss är allt bra. Hur är det i stora staden?
    Ha det gott! Märta

    SvaraRadera
  4. Så mycket fint och roligt man kan göra med blommor..

    Kram Maidi

    SvaraRadera