torsdag 29 december 2011

VADMALEN har en tävling från MaLLaN!


Detta härliga halsband lottas ut här hos mig på Vadmalen.

Det är min brorsdotter som gör de här halsbanden. Jag tycker att de är jättesöta. Jag tänkte göra lite reklam för hennes blogg. Titta gärna in där så får du se fler saker som hon tillverkar, så som barnkäder och nappband.


Alltså en kommentar här = 1 lott

En kommentar och länka med bilden i det här inlägget till din blogg = 2 lotter

En kommentar , länka och bli föjare till min blogg = 3 lotter.

Skriv i kommentaren hur många lotter du ska ha.

Har du ingen blogg kan du meila mig och få en lott.

Lycka till!

Kram

Birgit

10 kommentarer:

  1. oj vilken rolig tävling och vilka fina halsband, helt ljuvliga.
    Jag vill gärna vara med och tar 1 lott tack.
    Håller tummarna.
    Kram gerda

    SvaraRadera
  2. Först ut att anmäla mej till din utlottning. Jag slår på stort och tar 3 lotter.
    Önskar dej ett gott slut och sedan ett riktigt
    GOTT NYTT ÅR.
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  3. Hejsan!
    Oj vad du har fixat till här hos dig! Nytt och fint! Jag vill gärna vara med i din utlottning och tre vinstchanser önskar jag!

    Här kommer det att bli mycket promenerande, jag har ganska många extra kilon att släpa på;-)

    Ha en fin avslutning på veckan och ett riktigt gott nytt år!
    Kram,
    Regina

    SvaraRadera
  4. Hej, det är en röd Julros, som är alldeles full av knoppar i min rabatt. De vita julrosorna trivs inte hos mig, däremot denna röda, som jag fått av min moster. Det är en Stockholmsplanta, kanske de är härdigare...?
    En härlig helg väntar dej också förstår jag! ha det så gott!
    Kram Lena

    SvaraRadera
  5. Önskar dig och O ett riktigt Gott Nytt År! Hur är det på nya jobbet? Hos oss väntar större barngrupper och ny kollega.
    Vill gärna vara med i din utlottning. Jag länkar och följare är jag ju redan så tre lotter blir det väl.
    Kram! Märta

    SvaraRadera
  6. Önskar dig detsamma... GOTT NYTT ÅR och avslutar året hos dig med en lott :) kram

    SvaraRadera
  7. Hej!
    Vilken trevlig kommentar du hade lämnat hos mig. =)Roligt att ramarna passar!
    Jättemysigt halsband, jag är gärna med på utlottningen och jag följer gärna din blogg.

    Hej hej

    SvaraRadera
  8. Vill gärna vara med och pröva lyckan! Tar tre lotter, länkar givetvis och har blivit följare. Fin blogg du har!!

    SvaraRadera
  9. Följare är jag och kommenterar gör jag så jag tar 2 lotter.. Länka vågar jag inte göra just nu för jag sitter i torpet med dålig anslutning och det kan hända vad som helst om jag börjar mixtra för mycket=))

    Kram Maidi

    SvaraRadera