lördag 24 juli 2010

Ölandsutflykt

I helgen har vi varit och hälsat på min kusin som gör de fina vättarna på Lomsjö design i deras sommarhus på Öland. Regnet öste ner men allt var mysigt ändå. Öland är ju alltid Öland oavsett väder. Vi handlade i en gårdsbutik och där köpte jag den flytande honungen.
Så blev det lite krondill till gurkorna som jag köpte.



Väl hemkomna hade det faktiskt äntligen slutat regna. På trädtopparna lyste kvällssolen lite. Med bra ögon kan man se det på trädtoppen i mitten av kortet.
Ha en bra kväll
Kram
Birgit




3 kommentarer:

  1. Det låter som ni haft en trevlig utflykt.Lite regn har ju ingen dött utav
    Så roligt att köpa med sig lite lokala varor.
    Jag har också fotat mörka bilder ikväll med anledning av regnbågen.Är så imponerad av den varje gång.

    Ha en fortsatt fin helg

    SvaraRadera
  2. Härligt med en utflykt, och regnet behövs ju allt höll på att torka bort.
    Ha en bra Söndag!
    Kram
    Eva

    SvaraRadera
  3. Ja du, det verkar som om regnet kommit till de flesta nu. Här uppe i Jämtlandsstugan fick vi sitta inne hela dagen igår och t.o.m. tända en brasa eftersom det blev så råkallt i stugan.
    Öland har jag aldrig besökt men det kanske blir en tur dit någon gång.

    Kram Maidi

    SvaraRadera