onsdag 17 februari 2010

Lite av varje

Lite kreativt kaos eller lite av varje.
Köpte två nya plädar på ett mycket trevligt Åhléns varuhus som TYVÄRR ska läggas ner.
Jag hittade det blåmönstrade Laura Ashley tyget i garderoben som äntligen kom till användning.

Den här bilden tog jag för att ge en skymt av den kungliga burken. Den är från kungens bröllop med Silvia. Kommer säkert nya burkar nu eller hur!?


Köpte de här två ljusstakarna i en antikaffär varifrån Antikrundan kom för några veckor sen.
Jag gillar verkligen den formen på ljusstakar och jag har letat efter sådan länge.




Persilja i vas, granatäpple och lime bland annat.
Kram
Birgit



1 kommentar:

  1. Ser att du varit på shoppingrunda. Roligt. Är det Åhlens i J som ska läggas ner?
    Vad skoj att du vill vara med i min tävling och fira med mej.
    Kramis Birgitta

    SvaraRadera